| Helista Meile! +372 6 511 330 | bobcat@bobcat.ee
?>

Uus Bobcat 600 seeria on kombineering tõeliselt kompaktse laaduri eelistest, uutest funktsioonidest ja parandustest. S630 on uuel platvormil masin mis sobib oma näitajatelt keskmise ja suure raamiga laadurite vahele ja pakub märgatavalt paremat nähtavust, töösooritust, mugavust pika tööperioodi vältel ja seda kõike veel kompaktsemas masinas.

Operaatori mugavused

Uue kabiini loomisel on lähtutud arusaamast, et mida mugavam on operaatoril seda paremad on ta töötulemused. Näiteks on operaatorikabiini uks toodud madalamale, et oleks lihtsam sissepääs ja kabiin ise on suuremaks tehtud.

Nähtavus

Uus kabiin pakub 30 % -i suuremat nähtavust igas töösuunas.
5 %-i eespool asetsev kabiin on ühtlasi lähemal ka ette kinnituvatele lisa-agregaatidele. Ette nähtavus on parem ka tänu 45 %-i suuremale esiuksele ja madalaml asetsevale sissepääsu avale. Töönähtavus on parem ka 50 %-i paremale töövalgustusele kus varem tules asetseva ühe tulepirni asemel kasutatakse kahte.
Kabiini katuseaken on 40 %-i suurem ja paremini tihendatud, et vältida niiskuse sissepääsu.

Töösooritus

Kliendi nõudmine uuele mudelile oli – väiksem masin ja suurem tööjõudlus. Mudeliseeria 600 puhul on see saavutatud täna erinevate näitajate kombinatsioonile.
Haardumine ja veojõud on tõusnud kuni 20 %-i mis pakub paremat tõuke ja kaevejõudu. Transmissiooni ülekandeid on muudetud.
Standard hüdropumba vooluhulk on tõusnud üle 30 %-i ja võimaldab seega parema ja tootlikuma lisa-agregaatide töö. Hüdropumba tootlikkus on seega tõstetud 11 %-i või ehk 9 l/min. Seega hüdropumba surve on tõusnud peaaaegu 14 bar-i. Samal ajal hüdrosüsteemi tagasisurve on langenud 7 bar-i.

Usaldusväärsus / Vastupidavus

Uus minilaadurite generatsioon on ehitatud just rasketel objektidel töötama pikki tunde järjest.
Hüdraulilised kiirühendusotsad on monteeritud otse tõsteraamile. Lisakate ühenduste all annab lisakaitset vigastuste vastu.
Uus disain kasutab tõesteraami paremini suunatud ja juhitud liikumist ja minimaliseerib hõõrdumise voolikusüsteemide vastu. Üldiselt uue seeria disain ja tehnilised lahendused on tehtud sellised,et kõik hüdraulilised komponendid (hüdrotorud, hüdrovoolikud, hüdroblokid j.n.e.) on paigaldatud paralleelselt. See võimaldab kasutada nende ühendamiseks sirgeid liitmikuid (stutsereid), sellega on nende hüdrokomponentide läbihõõrdumine viidud miinimumi. Kahekiiruseline hüdroblokk on asetatud kahe hüdromootori vahele, mis võimaldab nendega sirget ühendust. Frontaalkopa positsioneerimisklapp on paigaldatud masina tagaossa, mis samuti võimaldab sirget ühendust silindritega. Hüdrojagaja on paigaldatud 30° nurga alla, mis võimaldab parema juurdepääsu hooldusel ja demonteerimisel.

Ligipääs hoolduseks

Ristissuunaliselt paigutatud mootor ja kiigena avanev tagaluuk pakkub maksimaalset juurdepääsu hooldustöödeks. Õliradiaatori luuk avaneb üles võimaldades õli- ja jahutusvedeliku radiaatori puhastamise kiirelt ja mugavalt. Kattevõre aukude suurust on vähendatud, et vähem prahti pääseks jahutile ligi.
Uus hüdraulikaõli näidik laseb operaatotil kiiremini kotrollida õlitaset.
Määrdeniplid laaduri väisküljel lihtsustavad märkimisväärselt määrimist.
Tagumine mootoriluuk avaneb nüüd vasakule käele mis teeb lihtsamaks laaduri tankimise treileril vedades.
Lisana saadaolev suure jõudlusega õhu eelpuhasti tõstab õhu eelpuhastuse efektiivsust 36%-lt – 71%-i ja seega pikendab õhufiltri eluiga. See on paigaldadtud ventilaatori alarõhuga küljele ja imeb tolmu välja õhupuhastist.